VERKKOKAUPPATILAUKSIEN TOIMITUSEHDOT

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. We only deliver in Finland.

Asiakkaan tiedot

Asiakas vastaa siitä, että hänen tilaukselle antamansa tiedot ovat oikein ja ajankohtaiset. Jos esimerkiksi tilauksen tilausvahvistus ei tule sähköpostiin tilauksen teon jälkeen, olethan yhteydessä, niin sähköpostiosoite tarkistetaan ennen tilauksen käsittelyä. Näin saat tiedot lähetyksen etenemisestä ja mm. seurantakoodin sähköpostiisi. Tarkistathan tilausvahvistukselta puhelinnumeron, jotta Postin/Matkahuollon saapumisilmoitus tulee ongelmitta perille.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia sekä Matkahuoltoa. Voit valita myös myymälästä noudon, jolloin toimituskulusi ovat 0€ ja voit noutaa tuotteesi myymälästä milloin sinulle sopii. Säilytämme myymälästä noutona tilattuja tuotteita 3kk.

Saatavilla myös kotiin toimitettava Postin kotipaketti. Kotipaketin hinta 15-25€. Ostoskori laskee hinnan automaattisesti tuotevalintojen perusteella.

Toimituskulut

Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut 7,90 euroa. Mikäli palautat tuotteen / tuotteita tilaukseltasi, pidätämme palautettavasta rahasummasta palautuskulun 7,90€ (erilliskäsiteltävillä paketeilla palautuskulu vastaa alkuperäistä toimitusmaksua). Kookkailla tai erilliskäsittelyä vaativilla tuotteilla toimitusmaksu on 15€-20€.

Palautuskulu vähennetään palautettavasta summasta vaikka itse toimitus olisi ollut ilmainen (esimerkiksi kampanjan aikana). Huomioithan, että mikäli palautat yksittäisen tuotteen kampanjatilaukselta, eivätkä kampanjan ehdot enää täyty, palautuksesta vähennetään toimituskulu.

Saatavilla myös kotiin toimitettava Postin kotipaketti. Kotipaketin hinta 15-25€. Ostoskori laskee hinnan automaattisesti tuotevalintojen perusteella.

Isojen huonekalujen toimituksesta sovitaan aina erikseen. Voit olla meihin yhteydessä milla@millanputiikki.fi tai 03-7559733.

Toimitusaika

Tuotteet lähetetään tavallisimmin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat sähköisen saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Asiakastiedoistasi pystyt seuraamaan paketin kulkua kun olet kirjautuneena verkkokauppaan.

HUOM! Alennusmyyntien aikaan emme yhdistä tilauksia samaan toimitukseen. Mikäli tarvitset postituksen, on postimaksu maksettava jokaiselle tilaukselle. Emme lahjapaketoi aletuotteita.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. HUOM! Jos tilauksessa on tuotteita, joille on ilmoitettu poikkeava toimitusaika, koko tilaus toimitetaan vasta puuttuvan tuotteen saavuttua.

Myymälästä noudettavien pakettien nouto onnistuu tällä hetkellä maanantai-perjantai klo 11-18 ja lauantaina 11-15 välisenä aikana. Voit myös sopia noutoajan aamuille 10-11, mikäli haluat asioida yksityisesti kaupalla. Saat järjestelmästä automaattisen "odottaa myymälästä noutoa-viestin" kun tilauksesi on keräilty ja on noudettavissa.

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on sovittava aina kanssamme etukäteen. Palautusaika paketin noutohetkestä on 14 vuorokautta. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta milla@millanputiikki.fi, tai puhelimella numerosta 03-755 9733.

Palautettavan/vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan suojattuna. Myös kaikkien tuotelappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki tuotteeseen liittyvät lisämateriaalit, kuten mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.

Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta.

HUOMIOITHAN, että kuluttajasuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien / toimipaikkapalautusten kaikki toteutuneet postikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

Toimipaikkapalautuksena kaupalle palautuneen tilauksen tuotteiden peruuttaminen ei onnistu, jos asiakasta ei tavoiteta tai hän ei ole yhteydessä koskien palautunutta pakettia kuluttajasuojalain mukaisen 14 vuorokauden sisällä.

POSTIN kautta lähtevissä paketeissa on mukana palautustarra, jonka liimaamalla paketin päälle tuotteen saa palautettua postitse. Mikäli teet palautuksen koko tilaukselle, pidätämme palautettavasta summasta palautuskulun 7,90€. Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen on myös kaupanpäällinen palautettava. Pitkät matot ja huonekalut palautetaan omakustanteisesti

Pidäthän postista annettavan palautuskuitin tallessa. Mikäli palautuspaketti katoaa, eikä sitä löydy postin seurannasta, paketti on palauttajan vastuulla ilman kuittia.

MATKAHUOLLON kautta lähetettävissä paketeissa ei ole palautustarraa vaan saat paketin palautettua toimipisteeseen palautuskoodilla 9538745. Mikäli teet palautuksen, pidätämme palautettavasta summasta palautuspostituksen 7,90€. Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen on myös kaupanpäällinen palautettava. Pitkät matot ja huonekalut palautetaan omakustanteisesti.

KOTIPAKETTINA tilattujen tuotteiden palautuslähetys omakustanteisesti. Mikäli palautuksessa on käytetty Millan Putiikin sopimusnumeroa, palautuksesta aiheutuneet kulut vähennetään palautettavasta summasta.

MYYMÄLÄSTÄ NOUTONA tilattujen tuotteiden palautus myymälään tai omakustantaisesti postipakettina.

Pakkaathan tuotteet huolellisesti, erityisesti jos ne ovat helposti särkyviä, mieluiten niihin paketteihin joissa ne ovat saapuneetkin. Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!

Maksun palautus

Informoimme Paytrailiä kun palautus on saapunut myymälään ja palautus suoritetaan valitulle maksutavalle. Maksun palautumisesta ja laskun tietojen päivittymisistä huolehtii tämän jälkeen Paytrail.

Erityishuomioitavaa, kun valitset maksutavaksi laskun: vaikka palauttaisit koko tilauksesi maksettavaksi jää palautuksen postitusmaksu ja laskutuslisä.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit ei aina onnistu kulkeutumaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee jo heti noutovaiheessa vahinkoilmoitus toimipisteeseen. Ota myös yhteys meihin milla@millanputiikki.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Kaupan peruuttaminen

Peruutuksen tekeminen on mahdollista heti tilauksen teon jälkeen kunnes tilaus on käsitelty. Voit tehdä peruutuksen puhelimitse tai sähköpostilla. HUOM! Peruuttaminen ei ole mahdollista kun paketti on toimitettu. Noutamatta jättäminen ei vastaa peruutusta. Myymälästä noudettavien tilauksien peruuttaminen onnistuu 14vrk aikana tilauksen tekemisestä.

Tuotteiden vaihto

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen on uudesta toimituksesta maksettava postikulut 7,90€.

Pakkausmateriaali

Lähetettävät tuotteet pakkaamme ensisijaisesti kierrättäen meille saapuneet pahvilaatikot kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.

HUOM. Mahdollisimman laajan valikoiman takaamiseksi myymme samaa varastoa kivijalkamyymälässämme, Lahdessa, kuin verkkokaupassamme.

MAKSUTAVAT

Paytrail on asiakkaalle turvallinen maksutapa. Paytrailillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksun kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot


Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)


Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot ja siihen sisältyvät lisämaksut.

Walley
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)

Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)

Lue lisää: walley.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)

Lue lisää: jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)

Lue lisää: op.fi

AfterPay

Lue lisää: afterpay.fi

HUOM! Mikäli teet PALAUTUKSEN kaikki laskuttajat eivät toimita enää asiakkaalle päivitettyä laskua palautuksen jälkeen, vaan lasku päivittyy nähtäville laskuttajan asiakasportaaliin. Tällöin lasku maksetaan alkuperäisen laskun tiedoilla palautettujen tuotteiden summan vähentäen.